pro Prahu

Otázky a odpovědi

D: Na co mohu použít úvěr či půjčku ?

O: Naše půjčky a úvěry (zaměstnanecké i podnikatelské) můžete použít na cokoliv. Nejsou účelově vázány, záleží tedy jen na Vás, co si za peníze z naší půjčky pořídíte.
 

D: Kolik peněz mi půjčíte?

O: Záleží samozřejmě na výši Vašeho příjmu. V rámci zaměstnaneckého úvěru můžete obdržet částku ve výši od 10 000,- Kč do 166 000,- Kč. U podnikatelské půjčky není horní hranice omezena, záleží jen na hodnotě zajištění, kterou máte k dispozici. Minimální výše podnikatelské půjčky je 50 000 Kč.
 

D: Jaká je výše přeplatku?

O: Výše přeplatku závisí na výši úvěru a zvolené délce splácení. Konkrétní příklady Vám sdělíme na nezávazné osobní schůzce.
 

D: Jaké doklady musím předložit, abych mohl získat úvěr či půjčku?

O: Pro poskytnutí zaměstnaneckého úvěru je třeba doložit následující doklady:
- Kopie občanského průkazu
- Originál potvrzení o výši příjmu (důchodový výměr)
- Kopie kontaktního dokladu (SIPO, výpis z účtu, účet za elektřinu apod.)

 

D: Jak mám doložit výši příjmu?

O: Výši příjmu doložíte potvrzením zaměstnavatele o výši příjmu (v případě zaměstnaneckého úvěru) nebo daňovým přiznáním za předchozí zdaňovací období (v případě podnikatelské půjčky).
 

D: Jakou formou mi budou peníze vyplaceny, jak budu splácet?

O: Veškerou výplatu půjček a úvěrů bezhotovostním způsobem, převodem peněz na Váš účet. Půjčku můžete splácet bankovním převodem nebo jednoduše inkasem z účtu.

 

D: Jak dlouho trvá schválení úvěru?

O: V případě, že doložené doklady budou kompletní, je možno úvěr schválit a odeslat požadovanou částku na Váš účet do 24 hodin.

 

D: Mohu ke smlouvě o spotřebitelském úvěru uzavřít pojištění schopnosti splácet?

O: Pojištění schopnosti splácet ke smlouvám nenabízíme, ale v případě potíží je možno zažádat o odklad či snížení splátek (v případě ztráty zaměstnání, zdravotních problému apod.)
 

D: Co je to automatický revolving?

O: Jedná se o automatické navýšení, které poskytujeme našim klientům po splacení smluvně stanovené části úvěru. Můžete tak obdržet další peníze bez nutnosti sepisovat žádost či znovu dokládat výši příjmů.
 

D: Jak mám postupovat, když jsem změnil bydliště, korespondenční adresu?

O: Oznamte nám změnu adresy co nejdříve. Zašlete nám doklady potvrzující změnu adresy: kopii dokladu o svém novém bydlišti, doklad o zaplacení nájmu nebo doklad o zaplacení SIPO nebo fakturu za plyn nebo vyúčtování telekomunikačních poplatků nebo výpis z katastru nemovitostí.

 

D: Co mám dělat, když jsem změnil/a jméno?

O: V takovém případě nám zašlete kopie oddacího listu a nového občanského průkazu, z nichž budou patrné uvedené změny.

 

D: Co mám dělat, když jsem v prodlení a nemohu uhradit splátku?

O: Pokud jste se dostal do situace, kdy nebudete moci uhradit splátku, kontaktujte nás neprodleně, abychom mohli prodiskutovat vzniklou situaci a najít nejlepší postup, jak vzniklou situaci řešit.

 

Vyhledávání

Kontakt

RENATA ALVI +420 604 519955